воскресенье, 23 августа 2009 г.

Jau rytoj per TV3 soksim! Apie 22 val- tiesioginiame aterije. Bukite su mumis!!!!!!


Mielieji! Nuo vaikystes svajojau sokti! Atejo laikas eilini karta susukti: Svajones pildosi!- Mane pakviete sudalyvauti TV3 projekte “SOK SU MANIMI”!!!!!!

Tas, kas svajoja, turi mazesne rizika pasenti, ypatinga

galimybe igyti nauju igudziu.....

Pernai sokau su parasiu

tu . Apie tai svajojau nuo 14 metu! Noras ismokti sokti atsirado 16-kos, bet galimybe sokti mane surado tik 42-ju

Siuo momentu esu siek tiek brandesne -))), mano kunas igyjo siokiu-tokiu yprociu – pvz. –islenkti nugara atgal, kad isnesioti 5-kis pilvus, kuriuose gyveno penki kudikiai - mano vaikuciai – Alina, Aivaras, Aurimas, Ainaras Anielis ir Aire Armante..... Prie viso to, nestumai suaktyvino mano abieju klubu esama displazija....-))))

Kaip ir gimdyti, sokti

medikaj man nepatare. BET! Taigi - pagimdziau! Ir , net PENKIS! Vadinasi, ir

SUSOKSIU! Kaip ismoksiu! Kaip sugebesiu! Kiek uzteks jegu, gabumu ir sveikatos........

Turiu nuostabu partneri – Vytauta Mackoni, sokanti jau 15 metu!

Likimas ir cia buvo man neabejingas!- Vytukas- mano vyriausiojo sunaus Aivaro klasiokas! (jie mokesi Saules mokykloje kartu daug metu, ziurekit nuotrauka-))) (per pati vyduri pirmoje eileje-dzinsinis, grazus ir garbanotas -), o sale su slipsu- mano Aivariukas-)))

Kreipiuosi i jus visus – palaikyti musu su Vytu pora teigimais balsavimais - labai stengiames, daug dirbam ir norim patenkinti jusu lukescius! Tikiuosi, taip ir bus! Savo maksimuma as tikrai padarysiu!

Labai jus visus myliu! Geros jums nuotaikos, stebint musu sokius ir – laikykit kumscius, spygas, melskimes kartu ir

te padeda mums Dievas!

Jusu Inga Dream

Su meile

2009.08.23, sekmadienis

P.S. Jau rytoj per TV3 soksim! Apie 22 val- tiesioginiame eterije.

Bukite su mumis!!!!!!

Комментариев нет:

Отправить комментарий