пятница, 12 июня 2009 г.

KURYBOS VAKARAS

Labukas,mieloji,

noriu Tau padekoti uz nuostabu vakara! Atrodei kaip visad zavingai, o ta vakar is vidaus spindejai dar labiau :))

Tikrai buvo labai siltas, malonus ir jaukus vakaras!

Aciu Tau!!

Su nuosirdziausiais linkejimais,

Daiva


Miela, Inga,


Vakar neturejau progos issiusti padeka uz grazu vakara, gera laika praleista Tavo poezijos vakare. Buvo labai jauku. Eiles is tikruju labai jautrios ir grazios. Labai labai dziaugiuosi uz TAVE. Buvau ir esu didele gerbeja Tavo talento moketi gyventi, moketi dziaugtis gyvenimu, skleisti energija, dziaugsma ir geri aplinkui. Dziaugiuosi Tave sutikus, pazinus. Dideles Tau sekmes ir ikvepimo kuryboje.


Nuosirdziai,

Lile


Sveiki,

labai noreciau padekoti uz nuostabu vakara, eilerascius jie tokie gyvi, pilni isgyvenimu, jausmu, meiles. Klausant ju tiesa paskius kelis kart asaros akyse buvo. Asmeniskai Jusu nepazystu, bet labai noreciau, daznai apie Jus skaitydavau spaudoje, kazkaip visada Jus mane zavejot savo tokia trykstancia energija, atkaklumu, kazka Jus tokio turit, kad traukiat zmones. As labai nemegstu pavydo, melo, veidmainiavimo, o Jus tokia naturali, silta. Zaviuosi Jumis, o kartu ir klausiu, kaip jums taip pavyksta? As kazkuri laika irgi buvau tokia, bet jau man kaip sakoma pradejo sesti mano "batareika" :) . Ir kuo toliau tuo labiau. Nuo Jusu sklinda gera energija. Jums reikia sugalvoti koki specialu savo virusa, kad visi zmones uzsikrestu ir butu tokie kaip Jus, laimingi. Labai noriu perskaityti Jusu knyga "Svajok ir veik", pasitaikius galimybei butinai nusipirksiu.

Patys nuosirdziausi linkejimai Jums, islikit tokia kokia esat, ir nekreipkit i jokius neigiama energija dvelkencius komentarus, tai paprasciausias zmoniu pavydas. Tikiuosi dar kada patekti i Jusu rengiama vakara. Labai didelis aciu Jums .

Pagarbiai

Dalia

Laba diena ponia Inga,

Vakar Jūsų kūrybos vakaras mane labai sukrėtė. Žinote sėdėdama ten ir klausydama Jūsų eilėraščių pajutau tarsi jie sklistų iš vienos sielos į kitą... per visą salę. Jūs gavote nuostabę Dievo dovaną....Jūsų siela pradėjo dainuoti.... Ir ta girdi kitos sielos.

Iki vakar aš Jusų eilėraščių nebuvau girdėjus ir tikrai prisipažinsiu galvojau panašiai kaip Jūsų draugas policininkas. Tą ką jautėte Jūs pajutau ir aš. Tai nuostabu.

Jūsų knyga tokia artima, tokia ... na nežinau nė kaip išsireikšti. Skaitydama ją jaučiau tarsi kalbėčiausi su Jumis. Daugelis išgyvenimų tokie pažystami, tokie savi. Net kilo noras į Jus kreiptis „mano drauge“. Jūs tokia artima, tokia šilta. Tiesiog žodžiais negaliu ir nesugebu išreikšti to ką jaučiu.

Važiuojant vakar į Vilnių mano sesuo man pasakė:

„-Tu vis dar tiki stebuklais? Atsipeikėk! Stebūklų nebūna. „

Žinote, o aš vis dar tikiu ir dabar stipriau nei kada nors ankščiau.

Kai vakar rašėte man autagrafą, galvojau, kad labai norėčiau, jog man palinkėtumėte, kad išsipildytų svajonės.Jūs tą ir parašėte. Tarsi perskaitėte mano mintis. Labai Jums ačiū.

Visa taip natūralu, kaip oras! Jokio dirbtinumo jokio apsimetinėjimo, tik meilė visiems.

Tiesiog ačiū, kad esate.

Jūsų šeima labai šauni, o dukrytė mielas mažas angeliukas.

Sėkmės Jums!

Rūta.


Diekoju Inga uz nuostabu vakara! Nuosirdziai sakau, be kaukes!Skaitau tavo knyga ir randu, kad tu kasko panasi i Montekristo. Man patiko tavo poezija! Gyvenimas tavo idomus....Diekoju!

Henrikas U.


Inga, Tavo eiles – lyg angelai, nespeje pakilti i dangu su rytiniu ruku suvirpino musu sielas.Noriu padekoti uz jausma, kurio jau seniai patyrus nebuvau.

Aiste, Doviles sesuo.

Labas Ingute.Dar karta ACIU uz grazu vakara.Labai panasiai mastom, panasiai suprantam.As irgi senei rasau eiles. Net dabar rasau su asarom.emocijos, bet jos graziu prisimenimu.Tikra, grazu.

Asta Z.

Inga, as teisiog suzaveta, negaliu apie nieka galvoti-talentas! Vienu metu verkiau, tavo siela prakalbo eilemis...truksta zodziu apsakyti: nieko sau gebejimai!

Dalyte



Комментариев нет:

Отправить комментарий