понедельник, 30 марта 2009 г.

ОТЗЫВЫ - ATSILIEPIMAI

Perskaiciau Jusu knyga vienu ikvepimu.Tai puiki knyga "Svajok ir veik" kuri vercia susimastyti kiekviena - del ko mes siame pasaulyje gyvename. Ka turime nuveikti.
Manau, kad daugelis zmoniu siuo metu tik egzistuoja ir palieka savo gyvenimus likimo valiai, kaip bus taip bus.

Aciu Jums, kad pasidalijote savo patirtimi Bodo Schaferio seminare kovo 19 diena. Negaliu atsizaveti Jumis. Jusu knyga yra padeta mano namuose matomiausioje vietoje - kaip unikalus portretas. Noriu buti tokia kaip Jus ir pasiekti tiek kiek Jus!

. Zaviuosi Jumis, Jusu pozityviu mastymu, Jusu sypsena, o taip pat spinduliuojancia didele energija.

Mane suzavejo Jusu zodziai Jusu knygoje: "Taip noreciau padeti tiems, kuriems reikia mano pagalbos. Patarti tiems, kuriems reikia patarimo. Savo pavyzdziu noriu skatinti zmoniu nora gyventi gerai ir dar geriau!
Labai noreciau surasti mokytoja, kuris mane galetu pamokyti, patarti kaip iveikti kliutis su kuriomis susiduriu dirbdama tikliniame marketinge. Zinau, kad Jus turite tiek daug patirties siame versle, o man jos taip reikia siuo metu...

Labai noreciau surasti mokytoja, kuris mane galetu pamokyti, patarti kaip iveikti kliutis su kuriomis susiduriu dirbdama tikliniame marketinge. Zinau, kad Jus turite tiek daug patirties siame versle, o man jos taip reikia siuo metu...

Pagarbiai,
Ona M.

Laba diena p. Inga, Jums raso tokia Zivile, bet Jus manes kol kas nepazistate :)
As Jus pazistu tik is ziniasklaidos (TV, laikrasciu, zurnalu ir t.t.). Visada stengiuosi paziureti laida, kurioje Jus rodys ar paskaityti straipsni, kur apie Jus rasoma. Jusu energija, gebejimas dziaugtis gyvenimu ir viskuo, kas Jus supa - skatina pavydeti (geraja prasme).Man 23 metai. Turiu tikslu ir svajoniu ivairiose gyvenimo srityse, tik truksta to "vidinio varikliuko", kuris padetu jas igyvendinti. Keleta metu domiuosi sekmes filosofija

Zinau, kad Jus be galo uzsiemusi, ir mano klausimas galbut nuskambes kvailai, bet galbut Jus sutiktumete buti mano mokytoja? Ar yra nors maziausia tokia galimybe?

Jeigu ivyktu taip, kad Jus ir sutiktumete buti mano trenere, nezinau, kokia galetu Jums buti is to nauda - net neisivaizduoju, kita vertus - kodel Jus tai turetumete daryti be jokios naudos??? Cia lieka atviras klausimas. Nezinau, ar teisingai elgiuosi rasydama Jums si laiska, ruosiuosi tai padaryti jau kokios 3 savaites ir pagaliau isdrisau. Nesvarbu, koks bus Jusu atsakymas i si mano laiska (o gal jo ir is viso nebus), taciau bet kokiu atveju linkiu, kad visos visos Jusu svajones ir toliau pildytusi!!!

Su pagarba, Zivile

Laba diena, po laidos per televiziją ieškojau Jūsų poezijos. Rašau pati daug metų. Tai puiku, žmonės, kurie kuria panašūs į angelus. Pavasario nuotaikos Jums, įkvėpimo, gražių eilių.

inga krukauskiene: Aciu labai! Knyginuose yra tiktai mano pirma knyga SVAJOK IR VEIK. Eiles rasau rusiskai- ar skaitot rusu kalba?

УЧИ, УЧИТЕЛЬ!

Учи, Учитель, жить, страдать,
Встать на путь истины и знания.
Учи решения принимать
Ценой потерь, разочарования.

Вся жизнь – игра, колода карт.
Тебе решать, ты туз иль пешка,
Быть должен взят серьезный старт,
И не уместна в жизни спешка.

Учи, мой Бог, служить добру!
Пусть сердце в дырах, но не в латах.
Одни пристанут ко двору,
Другие будут сердце латать.

Нет пользы сердцу от забрала,
Рожая, кровью истекают…
Душа, даря, не воровала…
И не вина ее, что хают.

Учи, Маэстро, правде жизни!
Дай время зло, добро познать.
И пусть петух орет, хоть трижды,
Позволь предателя узнать.

Его понять, любить, простить,
Быть благодарным за уроки….
Учи, мой Бог, как надо жить,
И принимать других пороки.


13.41час, 2009.02.12, четверг,

Tiesiog nuostabu, tokias eiles gali parašyti tik žmogus, kuris jaučia tikrąjį buvimą žemėje, kuris žino gyvenimo prasmę, eilėraštis kvėpuoja meile ir gėriu, lyg šviesos spindulėlis tamsioje žmonių minioje, tarsi šauktų: būkime žmonėmis, būkime... Tik nenutilkite, ponia Inga. Jūsų siela dainuoja, žodžiai, kurie pasiekia žmonių širdis negali būti paslėpti. Su didžiausia pagarba Jums ir Jūsų eilėms - Marija

TU MANO ZVAIGZDE!

Trapi, kaip kristolas…lieciu atsargiai siela,
Bucioju sirdi, meilies kupina.
But su tavim sale man dieviska!
Ir miela zinot, kad tu tokia Pasauli tik viena!

Gimiai is meiles, noru ir svajoniu,
Svento tikejimo, kad Dievas neapleis.
Paciu brangiausiu savo angeleliu
Man, kaip mamytei, Zemei dziaugtis leis.

Svari, kaip sulini vanduo – mazoji siela,
Skaidrios myntis…
Elgesi tu, lig budama brandi.
Pranuokai tu teveliu zydrios vyltis-
Akymirka kartu mums su tavim saldi!

Skaisti, kaip Saules spindulis tavoji siela,
Silta kaip pienas , motynos kruti…
Akiu svitejimas, kaip nakti mienesiena
Ir zvaigzdes i kasytes supinti…

Tu – mano Saule, kuri svecia diena,
Mienulis mano, sveciantis nakti…
Tu mano Zvaigzde –ja turiu tik viena,
Tu mano siela –visada minti.


8.13-10.49val, 2008.10.07, antradienis
Kaip niekas kitas galiu Jus suprasti, nes pati užauginau 4 vaikučius, beje du sūnūs, bet žinau, kad tuos, kurie myli Dievą, Dievas myli juos ir saugo, ko Jums be galo linkiu, visuomet širdyje šalia maldos už savo vaikus, prašysiu, kad saugotų ir jūsų vaikus, o mes Motinos tegalime tik didžiuotis savo atžalomis. Beje laidoje mačiau ir jūsų gražuolę dukrytę. Na ką ir pasakysi Mama lėlė, panaši į angelą, tokie ir vaokučiai. Tikrai didžiuojuosi jumis.
meile šviečia, juk mūsų meilės visų skirtingos spalvos, tačiau jūsiškė meilė tarsi išskirtinė. Imu galvoti (mano vaikai jau sukūrę savo šeimas), bet ar aš taip gražiai rašiau, ko gero ne, buvo kiti laikai.

Ar gali kas nepatikėti, kad į žemę atėjote kurti grožį ???!!!!

Marija (Skype)

Извините за беспокойство !
Может быть могу Вас спросить несколько вопросов ?
C уважением
Ramūnas

Laba diena.
Ramunas:
Be abejo patogiau lietuviskai ;) Tiesa pasakius nesitikejau, kad skirsit nors minute savo brangaus laiko ACIU :)

Apie Jus suzinojau pamates laida per TV. Po Jusu pasakojimo iskart uzliejo pasitikejimo savim banga. Isitikinau, kad ka darau ir kokiu gyvenimo keliu einu - teisinga. Jusu knygos dar neskaiciau, bet butinai tai padarysiu. Visada gerbiau patirti turinciu zmoniu nuomone. Dabar esu planuojamo gyvenimo kelio pirmuose zingsniuose ir tai nera lengva. Norejau paklausti ar tikslo siekti pamazu ar verta gyvenime ir rizikuoti?

inga krukauskiene:
Dziaugios, kad paraset ir turit klausymu. Iskart perspeju, kad lietuviskai rasau su klaidom- tai kad nekreipkit demesio- esu ukrainiete . Rizikuoti yra butina, kai turi dydelia svajone! Siuliciau jums pirmiausiai perskaityt mano pirma knyga -Svajok ir Veik - inai yra visuose knygu parduotuvese..... Manau, kad inai pades atsakyt jums i jusu pagrindynius klausymus! Jei ne- tikrai galesiu pasidalint savo patirtimi. Su meile Inga Dream

Ramunas:
Nutariau Jums parasyti ne tik, kad paklausciau kokio patarimo. Jus esate gerbiama visuomeneje, tikiuosi labai nesutrukdysiu jai retkarciais parasysiu Jums?

Su pagarba Ramunas R.

inga krukauskiene:
Aciu! Rasykit! Sekmes! Geros nuotaikos!

1 комментарий: