вторник, 12 мая 2009 г.

JUSU LAISKAI DARO MANE LAIMINGA! ACIU!

Laba diena, mieloji Inga,

visada zinojau, kad viena diena Jums paskambinsiu, rasysiu laiska, bendrausiu... Ir Aciu Jums. Neisivaizduojat, su kokiu daziaugsmu as dabar tai darau.
Man taip gera, kad yra tokiu zminiu, kaip jus.
Apie jus suzinojau jau pries kokius tris metus. Tyliai sakiau sau mintyse, kad as bendrausiu su sia nuostabia moterimi. Man patiko jusu filosofija. Viskas, kaip jus galvojat, elgiates, mastot, veikiat, taip panasiai galvojau ir as. Taciau skirtumas tas, kad visi mano aplinkiniai sake, jog as svaigstu. Cia nesamone. Jie darosi pinigus ir t.t. Ir staiga tas susitikimas Klaipedoje, irode, kad nesvaigstu. As ne viena. Turiu pritareja. Pasidare lengviau.
As taip pat noriu padeti aplinkiniams zmonems-moterims, vyrams, kad jie susivoktu, jog gyvenima valdome patys.
Klaipedietems verslininkems to reikia. Ir ne tik verslininkems. Kitoms taip pat. Pazistu daug tokiu. Jus esate gyvas pavyzdys, galintis tai irodyti ir padeti tiems zmonems.

.... Dabar ....galiu uzsiimti tuo, kuo noriu -rengti seminarus, organizuoti susitikimus su sekmingais zmonemis ir taip irodyti kitiems, kad teisingai masciau ir mastau, jog gyvenima lipdome patys. Ir kiekvienas taip galite. Niekas nepasake, kaip turi buti. Nera taisykliu. Jas kuriame patys. Visi sako man, jog as visada puikios nuotaikos, niekada nesiskundziu....Taip, nes as noriu tokia buti, o ne niurzgla. As tai bandau jiems pasakyti, kai jie ateina pas mane palaikymo ar patarimo.(Kazkodel ateina manes klausti, kaip daryti toliau jiems vienokiu ar kitokiu klausimu ar pasitikejimo savimi pasikrauti is manes). Todel supratau, jog noriu jiems padeti, esu jiems reikalinga ...

Noriu su jumis bendrauti. Noriu pasakotis Jums apie savo sekmes, noriu is jusu semtis ikvepimo, mokytis ikvepti kitus, mokytis kurti, mokytis pasitiketi savimi, mokytis svajoti. Noriu buti ne viena su pozityvaus mastymo filosofija. Noriu su Jumis bendrauti, Jums rasyti ir gauti laiskus. Noriu pasiulyti Jums bendradarbiauti. As sukviesciau moteris ar vyrus Klaipedoje, zinau, ju tokiu yra, pasiklausyti Jusu paskaitu. Noriu Jiems padeti, noriu, tai, ka girdejau as is Jusu lupu, kad isgirstu ir jie, kad man nereiktu perpasakoti. Noriu, kad ir kiti dziaugtusi savo sekmemis. As zinau, kad jus labai uzsiemusi. Bet tikiu, kad man neatsakysite. Parasykit, prasau, ka mastot apie tai.
Su nekantrumu lauksiu Jusu atsakymo.

Suteikit man sansa. Ziuriu i monitoriu parasiusi si prasyma ir sypsausi. Noreciau su jumis bent keleta minuteliu prie kvos puodelio pakalbeti dviese. Pasiklausyti jusu minciu, jusu svajoniu. Tai mano viena is svajoniu, kuria esu irasiusi i savo svajoniu albuma.
Aciu uz sugaista laika skaitant mano laiska. Man tai labai svarbu, neikainojama. Aciu Jums.

Geros dienos.
Su viltim ir meile R.

2009/05/12

3 комментария:

  1. Sveiki Inga.labai malonu jums parasyt,kad jus esat pati mieliausia,protingiausia,siauniasia ir daugiausia turinti optimizmo,as jus zaviuos! sekmes jums kuo geriausios :)

    ОтветитьУдалить
  2. LEDs, first developed in the early 1960s, produce light by
    moving electrons through a semiconductor. For the
    LED light, there are mainly 3 kinds of white colors - warm white, natural white and cool white.

    Just as a powerful river conists of small drops moving in the same
    direction, society can help itself along through offering these grants and incentives to
    people complacent with the familiar, inefficient incandescent
    bub.

    my web site ... LED Stehleuchten

    ОтветитьУдалить