среда, 15 июля 2009 г.

ХРОНИЧЕСКОЕ СЧАСТЬЕ

1 комментарий:

  1. Brangi, Inga! Labai apsidžiaugiau neakivaizdžiai su jumis susipažinusi. Jūs tokia nuostabi, tokia atvira. Labai suprantu apie ką jūs rašote šitame eileraštyje, nes irgi esu su to susidurusi, su žmonių nesupratimų, kad jaustis gerai, pozitiviai vos nenuodemė. Dėja, žmonės taip priprato skųstis, kad jeigu paprašysi pažiūrėti kitaip, nepriima tavęs. Bet aš žinau, kad tai mus tikrai nesustabdys, mes vistiek stenkimes jaustis gerai, pozityviai ir linksmai nusiteikti gyvenimo iššukiams. O kas nori prisijungs prie mūsų. Tikiuosi, kad messu Jūmis irgi turėsime proga smagiai pabendrauti.
    P.S.Šiuo metu aš irgi su savo komanda siekiame įgyvendinti savo svajones. Mūsų tikslas padėti žmonėms įgyvendinti svajonę, tapti savo gyvenimo šeimininkų, tapti finansiškai nepriklausomų. Padedamas kitiems įgyvendinti jų svajones, padedi sau. Mes gauname liderystės pamokas nuo Robin Šarmo, Autoriaus knygos "Vienuolis, kuris pardavė ferrari". Dar norėčiau paklausti jūsų patarymo apie mūsų tarptautinį projektą, turėdama laisva minutė kviečiu į mano saitą : http:myplan4you.com/ceslavam.
    Ačiū, kad suteikėt man keletą minučių.

    ОтветитьУдалить